En arbejdsplads med unik telefonpasning

telefonservice er en unik og innovativ ordning til dig, som ejer virksomhed. I stedet for at have en masse telefonopringninger om dagen, som alligevel afbryder dit arbejde, kan du nu købe dig til en telefonpasning, som sparer dig for den ekstra tid på linjen. Du kan købe forskellige telefonpasnings pakker, hos forskellige udbydere, som hver har det formål; at gøre arbejdsdagen lettere for dig, og dine kollegaer.

En telefonservice går ud på, at du køber abonnement, som indebærer at de opkald, eksklusiv fra telefonnumre du skriver, bliver viderestillet til en receptionist, der tager samtalen for dig. Lyder det ikke nemt og skønt? Der findes mange udbydere, som hver har en unik og speciel fordel, udover at gøre arbejdet nemmere for dig. For eksempel kan du vælge en udbyder, der har speciale i sprog og derved fungerer optimalt i en international virksomhed. Du kan også vælge en telefonservice, som har beskedservice, og derved giver mulighed for at tage alle dine opkald, hvis du for eksempel er syg, er på ferie eller er til et vigtigt møde.

De mange udbydere har hver i ser deres egen pris, nogle udregner betalingen hver 14. dag mens andre en gang om måneden. Du kan hos de fleste endda prøve 14 dage gratis, inden du melder dig til ordningen. På denne måde er der allerede fra begyndelsen etableret et godt og trygt samarbejde, mellem dig og telefonservice. Efter de 14 dage kan du derfor vurdere, om telefonservice ville være ideelt til din virksomhed. Der er abonnementer, der er tilegnet store virksomheder og ligeledes små, hvorfor der altså ikke er nogle krav til virksomheden, andet end at oprette og vedligeholde abonnementet. Så undgå at afbrydes midt i arbejdet og prøv en telefonpasning, som er tilrettelagt efter dine behov, dit telefonforbrug og dine specifikke krav, til den telefonservice du vælger.